team

Rachelle Sparnaaij

Rachelle.Sparnaaij@hkstrategies.com

Home / Team / Rachelle Sparnaaij

Back

Wie is Rachelle Sparnaaij?

Rachelle Sparnaaij helpt communicatiemanagers en bedrijven bij het ontwikkelen en implementeren van strategische communicatieplannen. Of het nu gaat om de herlancering van shampoomerk Herbal Essences in Nederland, jeugd enthousiast maken voor KPN’s Evert_45 vlogs of het informeren van deelnemers over een wijziging in een pensioenfonds, Rachelle houdt van de diversiteit die het communicatievak te bieden heeft.

Met veel enthousiasme en toewijding is Rachelle accountlead van Procter&Gamble en verantwoordelijk voor de reputaties van de verschillende merken binnen de Grooming en Haircare categorie in onze markt. Daarnaast is zij erg geïnteresseerd in het effectief overbrengen van communicatieboodschappen via (bewegend) beeld en adviseert graag over de ontwikkeling van videocampagnes en Instagramcontent.

Voordat Rachelle begon aan het Young Professional programma bij Hill+Knowlton Strategies, was zij werkzaam als Digital Sales Coördinator bij G+J Media (nu Hearst Media). Op dat moment was Rachelle net terugverhuisd naar Nederland nadat zij 2,5 jaar in Denemarken heeft gewoond om de masterstudie Brand Management & Marketing Communication te volgen aan de University of Southern Denmark.

Expertises van Rachelle Sparnaaij