team

Mischa Visser

Mischa.Visser@hillandknowlton.com

Wie is Mischa Visser?

Mischa Visser is ervaren op het gebied van commmunicatieonderzoek en heeft in de afgelopen jaren meerdere onderzoekrapporten geschreven voor grote en kleinere (beursgenoteerde) ondernemingen in verschillende sectoren. In de rapportages wordt altijd de vertaalslag gemaakt van de resultaten van het onderzoek naar de implicaties voor de communicatiestrategie en/of campagne.

Mischa is werkzaam binnen de afdeling Strategic Intelligence die in 2012 is opgericht vanuit het besef dat het beste advies niet mogelijk is zonder diepgaand inzicht in omgevingsfactoren die invloed hebben op de situatie bij klanten. Binnen het team is hij onder meer verantwoordelijk voor het maken van (social) media-analyses. Voor verschillende klanten volgt hij het (online) sentiment rondom merken, producten en issues om zo direct te kunnen inspelen op issues en/of kansen. Daarnaast heeft hij veel ervaring met het maken stakeholder- en issue-analyses en houdt hij zich bezig met het dagelijks monitoren van mediaberichtgeving. ​

Mischa is afgestudeerd in Sportmarketing aan de Hogeschool van Amsterdam. Hij schreef zijn afstudeerscriptie als stagiair in dienst van Hill & Knowlton. Vanuit deze positie is hij doorgegroeid binnen de organisatie.

Expertises van Mischa Visser