team

Derk de Vos

Derk.deVos@hillandknowlton.com

Wie is Derk de Vos?

Derk legt zich toe op het vertalen van complexe en strategische organisatievraagstukken naar verhalen die relevant zijn voor alle stakeholders. Hij is gespecialiseerd in het ontwikkelen van verhaallijnen, kernboodschappen en mediastrategieën voor klanten die actief zijn in diverse industrieën, waaronder McDonald’s, MVGM, Scotch & Soda en Amylon Therapeutics.

Hij adviseert bedrijven over crisiscommunicatie wanneer de reputatie van een organisatie en haar bestuurders onder vuur ligt. Derk heeft veel ervaring met het beschermen en versterken van reputaties in de mediacratie en verzorgt vaak mediatrainingen.

Derk is opgeleid als journalist en werkte 6,5 jaar bij BNR Nieuwsradio, onder meer als eindredacteur voor het dagelijkse programma BNR Zakendoen, waardoor hij een gedegen kennis heeft opgebouwd van B2B-omgevingen en de financiële sector. Daarnaast heeft Derk in New York verslag gedaan van de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2012 en 2016.

Zijn journalistieke achtergrond in combinatie met communicatieve vaardigheden en een hands-on mentaliteit maken Derk bijzonder geschikt om klanten te adviseren bij het ontwikkelen van communicatiestrategieën en vervolgens te ondersteunen bij de implementatie daarvan.

Expertises van Derk de Vos

Artikelen van Derk de Vos