team
Daan Horbach
Daan.Horbach@hillandknowlton.com
Wie is Daan Horbach?
Klanten verrassen met aansprekende creatieve voorstellen waarin verschillende kanalen en mediavormen samenkomen, daar wordt Daan het meest blij van. Door creativiteit te combineren met kennis van het digitale ecosysteem lukt het hem vaak om kanalen op een vernieuwende wijze met elkaar te verbinden.
Daan werkt vooral in het werkveld van Brand Reputation, waarbij hij bijdraagt aan de reputatie van merken als McDonald’s, Procter & Gamble, Shell en Albert Heijn. Bij deze klanten adviseert hij vooral op het gebied van merkreputatie met behulp van online content en sociale media. Daarnaast gebruikt hij zijn theaterervaring bij het geven en faciliteren van workshops en trainingen.
Voordat hij startte bij Hill & Knowlton heeft hij enige tijd zijn eigen bureau gehad (“De Kebabgeneratie”) waarmee hij theaters en culturele instellingen advies gaf hoe ze op een vernieuwende manier een jongere generatie konden bereiken.
Daarnaast heeft Daan gestudeerd aan de Theaterschool in Amsterdam en heeft daarna nog een Bachelor Politicologie behaald aan de Universiteit van Amsterdam. Gedurende deze Bachelor specialiseerde hij zich in de manier waarop de moderne media politieke communicatie beïnvloeden. Ook is hij lang actief geweest als hockeycoach en heeft hij hierin enkele diploma’s behaald.