team

Arien Stuijt

Arien.Stuijt@hillandknowlton.com

Wie is Arien Stuijt?

Ariën Stuijt (1969) ontwikkelt corporate verhalen en mediastrategieën, is actief bij fusies en overnames en werkt onder meer als adviseur voor diverse bedrijven en private equity partijen. Hij adviseerde in 2017 onder meer Mediahuis en VP Exploitatie bij het openbaar bod op TMG en het Amerikaanse Bunge bij de overname van IOI Loders Croklaan. Ariën werkt als Communications Director bij Hill & Knowlton. Ook adviseert hij bedrijven bij (financiële) issues die de repuatie van bedrijven en hun bestuurders raken

Daarnaast geeft Ariën weel mediatrainingen aan bedrijven en gemeentes, variërend van de voorbereiding op een belangrijke aankondiging of presentatie tot het periodiek aanscherpen van de vaardigheden op het gebied van de omgang met journalisten. In het afgelopen jaar was Ariën betrokken bij trainingen voor onder meer Shell, de gemeente Deurne, Bosal, Triodos, Samsung, Flow Traders en het Ronald McDonald Kinderfonds.   

Voordat hij bij Hill & Knowlton in dienst trad, werkte Ariën als senior verslaggever bij het financiële persbureau Dow Jones Newswires en The Wall Street Journal. Daar schreef hij jarenlang over de Nederlandse economie en bedrijven als Koninklijke Olie, ABN Amro, ING, AkzoNobel, DSM en Stork. Daarvoor werkte hij als freelance sportjournalist voor onder meer het Rotterdams Dagblad, het Algemeen Dagblad en Voetbal International.

Ariën studeerde bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. 

Expertises van Arien Stuijt

Cases waar Arien Stuijt aan meegewerkt heeft

Artikelen van Arien Stuijt