team

Annika van Loenhout

Annika.vanLoenhout@hillandknowlton.com

Home / Team / Annika van Loenhout

Back

Wie is Annika van Loenhout?

Oog voor detail, dat is wat Annika’s werk typeert. Of het nou om het schrijven van een tekst gaat of om projectmanagement.
Annika werkt voor klanten in verschillende industrieën, zoals Procter & Gamble (waarvan zij accountlead is en verantwoordelijk voor acht merken en de lokale corporate communicatiestrategie), een ontwikkelaar van outletcenters en de Stichting Young Captain Award. Daarnaast adviseert Annika verschillende klanten over het professioneel inzetten van LinkedIn.

Voordat Annika bij Hill & Knowlton startte, werkte zij als communicatieadviseur bij het recruitmentbedrijf YoungCapital. Hier was zij  verantwoordelijk voor de PR, projectmanagement, de interne communicatie, het creëren van online content en community management.

Annika studeerde communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam en volgde een minor aan de University of Ottawa, Canada. Terug in Nederland liep zij stage bij Bunker Theaterzaken, een impresariaat voor cabaretiers, waar zij verantwoordelijk was voor de PR van verschillende artiesten. In 2013 verhuisde Annika naar Antwerpen om een master in strategische communicatie te volgen aan de Universiteit van Antwerpen. Ze studeerde in 2014 af.

Expertises van Annika van Loenhout