cases

Issue- en crisismanagement bij Nespresso

Home / Cases / Issue- en crisismanagement bij Nespresso

Back

Werk waar we trots op zijn

Wij gaan voor advies met impact en campagnes die beklijven.
Omdat we werk willen maken dat onze opdrachtgevers trots maakt, maar ook omdat wij de lat blijvend willen verleggen en ons vak steeds opnieuw willen uitvinden.

Nespresso Nederland vroeg Hill+Knowlton haar issue- en crisismanagement te reviewen. Doelstelling was om intern issue- en crisismanagement op de agenda van de directie te krijgen.

Hill+Knowlton reviewde de interne processen die worden gehanteerd wanneer zich bij deze klant een issue of crisis aandient. Daarnaast werd een training ‘issuemanagement’ georganiseerd en werd een crisissimulatie voorbereid en uitgevoerd om de directie van deze klant te trainen op een mogelijke crisis.

Issue- en crisismanagement is een vast aandachtspunt geworden van de directie van deze klant. Het crisisteam is goed voorbereid op een mogelijk issue of crisis.

 

De expert die aan deze case heeft gewerkt